torsdag 27 september 2007

DT-medlem numero 3!


















Namn: Åsa "badanka" Bergstrand
Bor i... Stockholm

Min roligaste lo är.. Absolut denna! Bara älskar detta roliga foto och kände att jag var tvungen att skriva den rubriken på. Lilla bönans min säger ju precis ALLT. Rubriken stämmer tydligt, -är nog en galen scrappare:



















När jag inte scrappar så... Är en pysslare i stora mått och skapare på alla plan och skapar oreda där jag far fram med mina kreativa ideer. Några av dessa saker sysslar jag säkerligen med då jag inte scrappar - Fotograferar, målar, tecknar, syr, inreder, promenerar och umgås med nära och kära

När jag blir stor ska jag försöka att behålla barnasinnet och se världen med ett barns nyanser men samtidigt ha fötterna på jorden och vara realistisk

3 saker du inte visste om mig är...
1.Samlar på badankor där av mitt "nick" hade runt 200 men har fått göra mig av med några då det inte finns plats för dem här hemma.
2. Har en passion för gamla ting, älskar att springa på loppisar och rota runt
3. Är en riktigt äventyrare med fallskärmshopp, vandringar och överlevnad i naturen som erfarenheter.


Härligt att ha dig med Åsa, efter många mail-turer ;)

1 kommentar:

Sanna F sa...

WOW vilket DT team du har!!! GRATTIS!!!