tisdag 2 oktober 2007

GästDT-tävling för december **Uppdaterad**

**Ny mailadress**

Så är det dags för en tävling! Tycker ni inte det??

Evelina har hittat den här läckra annonsen från Acne som jag vill att ni ska inspireras av!
Fri tolkning, men det ska synas att ni har utgått från annonsen =)
Kanske färgerna, stilen eller bara det harmoniska ;)




Ni har tom den 28/10 på er att skapa!

Ni skickar er lo, scannad el avfotad till **kickiskeppar[snabela]hotmail.com**
Jag laddar upp era tävlingsbidrag eftersom jag får in dom.

Juryn består av mig och mitt DT!

Jag vill se måånga bidrag =D
Lycka till!

3 kommentarer:

Cissi sa...

Vilken läcker bild... fick genast massor av inspiration.

Linnéa sa...

Ska scrappa en LO och tävla med =)

Kickis Scrap och gott sa...

Det tycker jag att ni gör alldeles rätt i!!
// Kicki =)